Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Częste pytania

1. Czy https://eshoes.net.pl jest bezpieczną stroną?

  • Oczywiście! Każdy zakup w naszym sklepie jest w 100% bezpieczny i chroniony.

2. Skąd wysyłane są paczki?

  • Wszystkie paczki wysyłane są bezpośrednio od sprzedawcy towaru z Chin.

3. W jaki sposób złożyć zamówienie?

  • Zamówienia są przyjmowane przez stronę sklepu https://eshoes.com.pl Po złożeniu zamówienia klient dostaje potwierdzenie o przyjęciu do realizacji. Jeżeli pojawią się problemy ze złożeniem zamówienia prosimy o kontakt mailowy sklep@ebuty.net.pl

    Zobacz jak złożyć zamówienie.

5. Ile kosztuje przesyłka?

  • Przesyłka jest darmowa

6. Czy wysyłacie za granice?

  • Tak. Na chwile obecną wysyłamy do każdego miejsca na świecie. 

7. Czy podana cena przy butach jest ceną ostateczną, czy są jeszcze jakieś dodatkowe koszta?

  • Dostawa jest darmowa. Mogą zostać naliczone również dodatkowe opłaty jak VAT i CŁO.

8. Czy w sklepie internetowym https://eshoes.net.pl można kupić towar i odebrać go osobiście?

  • Wszystkie zamówienia realizowane są bezpośrednio z naszych hurtowni na adres klienta. 
    Na chwilę obecną nie ma możliwości odbioru osobistego.

9. Jak szybko realizowana jest wysyłka?

  • Wysyłka realizowana jest w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie. Powiadomimy Cię o tym mailowo. Termin dostawy przesyłki wynosi około 14-30 dni roboczych - przesyłka bezpośrednio przez sprzedawcę zagraniczego (zazwyczaj jest to 12 dni). 

10. W jakich godzinach można składać zamówienia?

  • Zamówienia można składać przez całą dobę. Bezpośredni kontakt z obsługą sklepu jest możliwy w drodze mailowej sklep@ebuty.net.pl od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:00.

11. Czy mogę wycofać już złożone zamówienie?

  • Jeżeli nie zostało jeszcze zatwierdzone przez naszego pracownika, zamówienie może zostać anulowane. Proszę w takim przypadku wysłać maila z numerem zamówienia.

12. Czy mogę zapłacić "za pobraniem"?

  • Aktualnie wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu Państwa wpłaty na naszym koncie - pracujemy nad wprowadzeniem przesyłki "za pobraniem" :).

13. Czy dane osobowe przekazywane podczas składania zamówienia są dobrze chronione?

  • Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu https://eshoes.net.pl są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

14. Czy mogę zmienić swoje zamówienie?

  • Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, taka zmiana jest jak najbardziej możliwa. Prosimy w takim przypadku o szybki kontakt, podając w mailu numer zamówienia - sklep@ebuty.net.pl.

15. Paczka nie dotarła w określonym czasie. Co mam robić?

  • Wszystkie paczki wysyłane przez nasz sklep są ubezpieczone na 100% wartości. W przypadku nie dotarcia przesyłki (bardzo skrajne przypadki) kupujący ma prawo do otrzymania całkowitego zwrotu pieniędzy lub zamówienia nowego przedmiotu (do równowartości starego zamówienia). O reklamację można się ubiegać od 30 dnia roboczego od momentu wysyłki - dopiero wtedy nasz dostawca rozstrzyga ewentualne reklamacje.

16. Skąd mam mieć pewność, że towar został wysłany?

  • Każda paczka posiada indywidualny numer nadania, dzięki niemu można sprawdzić status paczki, czas doręczenia oraz obecne miejsce w jakim się znajduje. Klient dostaje numer nadania automatycznie drogą mailową
  • Paczkę można śledzić na stronie: eMonitoring wpisując w ramkę jej numer.

17. W sklepie nie ma mojego rozmiaru czy możecie go wystawić?

  • Prosimy w tej sprawie napisać maila  sklep@ebuty.net.pl, postaramy się zrobić wszystko co w naszej mocy aby taki rozmiar dla Państwa zdobyć :)

18. Dlaczego nie mogę otrzymać zamówionego towaru "za pobraniem"?

  • Wszystkie zamówienia są realizowane pod warunkiem wpłacenia należności z góry.

19. Nie posiadam konta w banku, jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?

  • Możesz dokonać płatności w jednej z placówek Poczty Polskiej, Żabki lub banku.

20. Gdzie mogę znaleźć dane do przelewu?

  • Po dokonaniu zamówienia w podsumowaniu możesz znaleźć dane do płatności + otrzymasz je mailowo.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl